اعتماد به نفس با جراحی زیبایی بینی

اعتماد به نفس با جراحی زیبایی بینی

آیا جراحی زیبایی بینی باعث بهبود وضعیت روحی و روانی فرد می شود؟

جراحی زیبایی بینی تاثیر زیادی بر روی وضعیت روحی و روانی افراد دارد . بسیاری از افراد بعد از عمل با اعتماد به نفس بالاتری به زندگی ادامه می دهند و در برخورد با مشکلات موفق تر خواهند بود.

شمار زیادی از افراد به دلايل زير خواهان جراحی زیبایی بینی هستند :

کسب موفقیت در تشکیل زندگی زناشویی ، موفقیت در کار ، افزايش اعتماد به نفس در برخورد هاى اجتماعی و نیز جلب رضایت خانواده و دوستان هست.

چه كسانى بعد از عمل راضى هستند

به طور کلی افرادی که مشکل تنفس از راه بینی دارند و نیز قوز بینی آنها   بزرگ هست و یا افرادی که بینی کج دارند که اين مساله باعث افت اعتماد به نفس آنها شده  ، افراد مناسب جهت جراحی زیبایی بینی هستند و نتیجه عمل آنها خوب خواهد شد . بعد از عمل این افراد از روحیه خوبی برخوردار خواهند بود.اگر اين افراد دچار افسردگی  باشند ، عمل جراحى بينى باعث بهبود علائم افسردگی آنها می شود.

جراحی زیبایی بینی

چه كسانى را نبايد عمل كرد

البته باید توجه داشت برای کسانی که ازدواج در حال شکست دارند،جراحى زیبایی بينى جهت بدست آوردن شکل جدیداز زندگى  کمک معجزه آسایی نمى كند و بهبود چشمگیر در روابط زناشويى آنها ايجاد نمى كند.
و نیز کسانی که انتظار غیر واقع بینانه ای از نتيجه عمل دارند را باید از عمل منصرف کرد.
هم چنين  لازم است جراحی بینی را براى کسانی که بحرانهای شدید روحی روانی و نیز اضطراب و یا وسواس شدید فکری و ذهنی دارند ،به تعويق انداخت .
در افرادی شخصیت های خود شیفته ای دارند،بهتر است عمل جراحى بينى را انجام نداد ، چرا که این افراد حتی با وجود عمل جراحی زیبایی مناسب ، و نتیجه رضایت بخش از عمل جراحی خود ناراضی هستند.

نكته مهم

فردی که داوطلب جراحی زیبایی پلاستیک بینی است باید از نتیجه عمل انتظار واقع بینانه ای داشته باشد و تحت فشار دیگران و یا رقابت با اطرافیان نبوده باشد.
نکته دیگر آن که انتظار تغییرات زیادی را در بهبود روابط فردی و اجتماعی پس از انجام عمل خود نداشته باشد.  به عبارت دیگر جراحی زیبایی بینی ممكن است باعث رفع مشکلات خانوادگی و شخصی فرد نشود.

عمل زیبایی بینی

برخی از خدمات دکتر گلی متخصص جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی فانتزی

انحراف بینی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی شکسته

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم .

نظرات بسته شده است.