جراحی بینی شبیه یک عکس

جراحی بینی شبیه یک عکس

دکتر؛ میخواهم بینی من شبیه این عکس شود.دکتر من جراحی بینی شبیه یک عکس خاص را می خواهم!

تعدادی از مراجعه کنندگان به مطب زیبایی بنده همراه با خود عکس یکی از افراد مشهور یا هنر پیشه را می آورند و اصرار دارند که بینی آنها بعد از عمل زیبایی بینی شبیه به این عکس شود. آیا این امر قابل تحقق است؟

در ابتدا باید گفت که عکس های منتشر شده در مجلات و یا سایت های اینترنتی همراه با اصلاح و رتوش می باشد که از تکنیک های فوتوشاپ استفاده می نمایند. همچنین در صورتیکه دقت نمایید این عکس ها از نمای 3 رخ می باشند که بهترین نما در عکاسی است که ایرادات بینی و صورت کم تر قابل مشاهده است.

جراحی بینی شبیه یک عکس

نکته ی دیگر آن است به طور معمول عکس افرادی که در این مجلات استفاده می شوند علاوه بر بینی زیبا، سایر اجزای صورت نیز زیباست. گر چه بینی جز مهمی در زیبایی فرد است ولی سایر اجزای صورت نیز در زیبایی فرد مهم هستند. اجزایی مانند چشم ها ،ابروها، گونه و… به این خاطر تمامی صورت باعث جلب توجه می شود و تنها علت زیبایی فرد، بینی نیست. همچنین افراد در این عکس ها از آرایش و لنز های چشمی استفاده می نمایند ویا عمل های متعدد دیگری بروی صورت انجام داده اند که جذابیت فرد را بالا می برد . به این خاطر اصرار به ایجاد بینی شبیه به عکس آورده شده در صورتیکه سایر اجزای صورت زیبا نباشند همان زیبایی را به شما نخواهد داد.

همینطور باید گفت که هر بینی توانایی خاصی را برای زیبا شدن را دارد. نتیجه جراحی زیبایی بینی استخوانی و قوز کوچک و پوست با ضخامت متوسط با یک بینی بزرگ گوشتی با پوست ضخیم یکسان نخواهد بود.

با این وجود آیا این چنین عکس ها کاربردی دارد؟

نشان دادن این عکس ها توسط مراجعه کنندگان به جراح بینی ایده ی کلی که مورد نظر وی بوده را ارائه می دهد ودر مشاوره های قبل از زیبایی بینی میتوان انتظارات و توقع فرد را بررسی کرد. در صورتی که بر اساس بینی فرد ونیز اجزای صورت آن امکان این نوع عمل بینی وجود نداشته باشد ، صادقانه باید به بیمار گفت. به عنوان مثال در صورتیکه بینی گوشتی و بزرگ باشد به طور قطع شبیه عکس نخواهد شد از طرف دیگر فرد مراجعه کننده نیز باید سطح توقع معقولی داشته باشد و انتظار رسیدن به آن عکس را نداشته باشد.

جراحی بینی شبیه یک عکس

بهترین حالت جهت راهنمایی فرد و جراح بینی آوردن عکس یکی از بیماران قبلی که توسط جراح عمل جراحی بینی انجام شده ، می باشد. در این حالت که به طور معمول یکی از دوستان ویا بستگان فرد قبلا توسط جراح عمل زیبایی بینی انجام داده است، جراح زیبایی بینی می تواند متوجه منظور فرد شود. ودر صورتیکه شرایط بینی قابلیت رسیدن به عکس فرد مورد نظر را داشته باشد باید جراح بینی با مشاوره دقیق و بدور از اغراق فرد را راهنمایی کند.

بهتر است از آوردن عکس هنرپیشه ها و مجلات خودداری کرد واز عکس های عمل شده قبلی جراح برای ارائه الگوی مورد نظر خود کمک گرفت.

برخی از خدمات دکتر گلی متخصص جراحی زیبایی بینی

  1. جراحی بینی استخوانی
  2. جراحی بینی طبیعی
  3. جراحی بینی فانتزی
  4. انحراف بینی
  5. جراحی بینی گوشتی
  6. جراحی بینی ترمیمی
  7. جراحی بینی شکسته

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم .

نظرات بسته شده است.