جراح بینی خوب

جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی شناخته شده است با انجام این جراحی ، ایرادات بینی افراد رفع می شود و بدین ترتیب بینی زیباتر خواهند داشت. اما عمل زیبایی بینی پروسه های خاصی دارد. یکی از این پروسه ها ، انتخاب جراح بینی خوب است. اگر شما نیز جهت عمل زیبایی بینی خود ، به دنبال یک جراح ماهر و باتجربه هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب ما ویژگی های جراح خوب بینی را بیان می کنیم.

جراح بینی خوب

یک جراح خوب در عمل بینی ، علاوه بر زیبایی فرم ، تناسب بینی با دیگر اجزای صورت را نیز ایجاد می کند. بدین گونه با گذشت سالیان دراز نیز ، همچنان فرم بینی برای زیباجو زیبا و دوست داشتنی باشد. چرا که فرم دماغ ، براساس قوانین زیبایی شناسی ، تجربه دکتر و نظر زیباجو انتخاب و اجرا شده است.

لازم است قبل از اقدام به عمل بینی ، فرد اطلاعات کاملی از این جراحی داشته باشد و با انتخاب جراح بینی ماهر به آنچه که از فرم بینی خود انتظار دارد برسد ؛ لازم به ذکر است که این انتظار باید معقول باشد.

انتخاب جراح بینی خوب

جراحی زیبایی بینی توسط متخصص انجام می شود .جراح بینی خوب نقش مهمی در نتیجه این پروسه دارد. برای انتخاب پزشک مناسب همانطور که ذکر کردیم باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

شما می توانید با مراجعه به مطب جراح و پرس و جو از دیگر بیماران وی و همینطور مراجعه به سایت و غیره اطلاعات لازم را از پزشک خود به دست آورید. بعد از انتخاب پزشک ،لازم است قبل از عمل با وی جلسه مشاوره داشته باشید.

در حقیقت برای دستیابی به یک جراح بینی حرفه ای مصاحبه ، معاینه و مشاوره مهم ترین گام هستند.

پزشک بعد از شنیدن نظر بیمار در مورد مدل بینی مدنظر بیمار ، بهترین گزینه ها را به بیمار خود پیشنهاد می کند و او را در این مورد قانع می کند.

روش های جراحی بینی

عمل بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود . انتخاب این روش به نظر جراح بستگی دارد . بعضی از جراحان بینی روش باز و بعضی دیگر روش بسته را انتخاب می کنند.

اما به طور کلی بیشتر جراحان ، از روش باز برای جراحی استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که برای داشتن یک جراحی زیبایی بینی رضایتمند ، استفاده از روش باز یا بسته تاثیر زیادی ندارد ، بلکه نکته مهم این است که نتیجه نهایی جراحی مطلوب باشد.

جراح بینی خوب

نقش تیم جراح بینی خوب

این که یک جراح حین انجام پروسه ، به چه میزان دقت ، توجه و مهارت لازم را به کار ببرد نیازی به تاکید ندارد ؛ چرا که اهمیت این موضوع به اندازه کافی ملموس و پر رنگ است. اما نکته ای که اهمیت بالایی دارد اما بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند ، گروه حرفه ای پزشک است ؛ در واقع از گروهی صحبت می کنیم که حین جراحی ، پزشک را همراهی می کنند.

طبق مطالعات انجام شده ، پزشکانی که تیم حرفه ای داشته و از نظر روابط ، رابطه صمیمی با تیم خود دارند ، بهترین عمل های جراحی را انجام می دهند. این موضوع شاید به نظر عجیب برسد اما نکته ای است که سالها در خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

محدودیت های جراح بینی خوب

بعضی از افراد تصور می کنند ، جراح حرفه ای بینی ، پزشکی است که هر تغییری که مراجعه کننده از وی می خواهد را انجام دهد. این تعبیر در نه در گذشته ، نه در حال و نه در آینده درست نیست. جراح بینی خوب ، انسانی است که با هدف زیبایی و سلامتی افراد تغییراتی در فرم بینی انجام می دهد. یک پزشک خوب این تغییرات را براساس علم زیباشناسی و با رعایت حفظ سلامتی فرد انجام می دهد.

با توجه به این توضیحات ، جراح خوب بینی در کاهش بیش از حد سایز که سبب آسیب به سلامتی و چه بسا زیبایی فرد بشود محدودیت اعمال می کند.

جراح ماهر چه تغییراتی در فرم بینی ایجاد می کند؟

  • کوچک کردن بینی
  • بزرگ کردن بینی ( درصورتی که بینی افراد در عمل زیبایی اولیه بسیار کوچک شده باشد و نارضایتی فرد را به دلیل عدم زیبایی و سلامت ایجاد کرده باشد ، جراح بینی را طی عمل ثانویه بینی ، ترمیم کرده و بزرگ می کند.)
  • تغییر در زاویه بینی
  • رفع انحرافات بینی
  • رفع قوز بینی
  • رفع نوک پهن در بینی های گوشتی

آیا عمل زیبایی بینی توسط جراح بینی خوب بازگشت پذیر است؟

بسیاری از افراد به دلیل ترس بازگشت پذیری فرم بینی خود به عمل بینی اقدام نمی کنند. این موضوع که در بیشتر افراد با بینی گوشتی دیده می شود ، با علم امروز ، ایجاد نمی شود.

جراح بینی خوب به جدید ترین ترفند های روز آشنا است و با علم روز خود را آپدیت می کند. بدین ترتیب با روش های نوینی که در عمل بینی گوشتی آمده است ، بازگشت پذیری فرم آن ممکن نیست. اگر شما نیز نگران بازگشت پذیری فرم بینی گوشتی خود هستید ، با مراجعه به جراح متبحر به نگرانی این موضوع خاتمه داده و از فرم جدید بینی خود لذت ببرید.

انتخاب روش جراحی توسط پزشک ماهر

عمل زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می گیرد. گرچه بیشتر جراحان زبر دست به هر دو روش تسلط کامل دارند اما عمل باز به روش باز ، دقیق تر و جدید تر است. بنابراین بیشتر پزشکان ماهر از این روش برای جراحی زیبایی بینی استفاده می کنند.

ویژگی های جراح بینی خوب

  • در وهله اول یک جراح خوب بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت بیمار را در نظر گرفته و در اولویت کار خود قرار می دهد.
  • ایشان با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار بوده و فرد را در این زمینه راهنمایی می کند.
  • جراح بینی با در نظر گرفتن سلیقه بیمار و استانداردهای علم زیبایی شناسی ، به ایجاد تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت می پردازد.
  • جراح بینی خوب می تواند انواع جراحی در بینی را انجام دهد و از عمل کردن انواع بینی استخوانی و گوشتی نتایج مطلوبی کسب می کند.
  • وی حرفه ای به متقاعد کردن افرادی که انتظارات نامعقولی از عمل زیبایی بینی دارند، می پردازد و در صورتی که فرد متقاضی قانع نشد، از جراحی کردن وی امتناع می کند.
  •  بر علم زیبایی شناسی هم مسلط است و از خلاقیت بالایی برخوردار می باشد.
  •  می تواند دیدگاه کلی از نتیجه جراحی را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد.
  • قادر به کسب اطمینان بیمار بوده تا فرد با خیالی راحت اقدام به جراحی زیبایی بینی نماید.
  •  موظف است بیمار را در جریان اقدامات قبل و مراقبت های بعد از جراحی بینی قرار دهد. چرا که رعایت این اقدامات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در تسریع روند بهبودی بسیار موثر است.
  • پزشک به بررسی میزان سلامت روحی و جسمی بیمار می پردازد و از فرد متقاضی درباره حساسیت دارویی یا مصرف فعلی دارو سوال می پرسد.

جراح بینی خوب

توجه داشته باشید که برای انتخاب جراح بینی خوب ، تنها تحصیلات عالی و رتبه را ملاک قرار ندهید و حتما نمونه کار های ایشان را مشاهده بفرمایید.

برای این موضوع به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه فرمایید.

دکتر محمد گلی ، متخصص گوش و حلق و بینی ، در این زمینه از تبحر و مهارت بالایی برخوردار هستند و می توانند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نمایند.

نظرات بسته شده است.