نکات مهم قبل از عمل بینی

همه نکاتی که باید قبل از جراحی بینی بدانیم

انتخاب جراح بینی

راه شناخت دیگر مراجعه به مطب پزشک وآشنا شدن و گفتگو با بیماران عمل شده قبلی توسط جراح زیبایی بینی است.  در مطب با بیماران قدیمی تر نیز آشنا می شوید. در این گونه موارد با طرح کلی جراح بینی آشنا شده و می توانید سوالاتی را در مورد مسائل بعد از عمل مانند درد بینی و یا مسائل دیگر بپرسید. جراحی  بینی یک واقعه و تصمیم مهم در زندگی یک نفر به خصوص یک فرد جوان هست. همواره نگرانی در مورد نتیجه عمل جراحی برای فرد و خانواده ایشان وجود دارد.

    ادامه مطلب انتخاب جراح بینی


سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی

همزمان با رشد غضروف تیغه میانی بینی ، رشد بینی نیز انجام می گیرد. درصورتیکه در سنین پایین عمل جراحی برای زیبایی بینی انجام گیرد و غضروف بینی دستکاری شود بر روی رشد بینی اثر گذاشته و باعث گود شدن پشت بینی می شود.

     ادامه مطلب انتخاب سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی


آیا جراحی بینی در دوران بارداری امکان پذیر است؟

اغلب خانم های مراجعه کننده جهت عمل جراحی زیبایی بینی در مورد زمان حاملگی بعد از عمل سوال می کنند که چه مدتی بعد از زایمان می توانند عمل جراحی بینی را انجام دهند؟آیا می توان در حین بارداری عمل جراحی زیبایی بینی انجام دهیم؟چه مدت بعد از عمل بینی باردار شویم؟

  ادامه مطلب جراحی بینی در دوران بارداری


اعتماد به نفس با جراحی زیبایی بینی

آیا جراحی زیبایی بینی باعث بهبود وضعیت روحی و روانی فرد می شود؟ بسیاری از افراد بعد از عمل با اعتماد به نفس بالاتری به زندگی ادامه می دهند و در برخورد با مشکلات موفق تر خواهند بود.
چه كسانى بعد از عمل راضى هستند؟چه كسانى را نبايد عمل كرد؟

      ادامه مطلب اعتماد به نفس با جراحی زیبایی بینی


ویژگی بینی زیبا

پارامترهایی که باید بدانیم ویژگی های بینی زیبا چیست 1-نمای نیم رخ 2-زاویه ی بین بینی و لب ها 3-زاویه ی بینی و صورت

   ادامه مطلب ویژگی های بینی زیبا


درصد موفقیت

چه عواملى باعث می شود كه نتیجه عمل بینی مورد قبول قرار گيرد؟
چرا بعضی از بیماران از نتیجه ی عمل بسیار راضی هستند و بعضی از بیماران ناراضی؟ جراحی ایده آل آن است که بر اصول علمی و زیبایی شناسی انجام شود.

در این حالت نتیجه ی عمل جراحی مورد قبول خواهد بود، با این وجود بعضی از عوامل باعث می شود که نتیجه ی عمل و در صد موفقیت و رضایت عمل بالاتر باشد.
در لینک ذیل میتوانید این موارد را مطالعه بفرمایید.

ادامه مطلب درصد موفقیت عمل بینی توسط جراح


جراحی شبیه عکس

دکتر؛ میخواهم بینی من شبیه این عکس شود.دکتر من جراحی بینی شبیه یک عکس خاص را می خواهم!
تعدادی از مراجعه کنندگان به مطب زیبایی بنده همراه با خود عکس یکی از افراد مشهور یا هنر پیشه را می آورند و اصرار دارند که بینی آنها بعد از عمل زیبایی بینی شبیه به این عکس شود. آیا این امر قابل تحقق است؟

    ادامه مطلب  نتیجه جراحی به مانند عکس مورد نظر شما


عکس برداری قبل از جراحی بینی

جهت بررسی بهتر ایرادات بینی، جراحان بینی از عکس های صورت استفاده می کنند. این عکس ها  به طور معمول شامل عکس های رخ ، نیم رخ راست و چپ سر بالا و سر پائین هستند. در موارد خاصی نیاز به عکس های سه رخ راست و چپ و نیز عکس در حالت خنده نیز هست.

   ادامه مطلب عکس برداری قبل از جراحی بینی

 


آیا Ct اسکن بینی برای جراحی بینی لازم است؟

سى تى اسکن در مواردی که  لازم است  همزمان با عمل جراحی زیبایی بینی ، جراحی سینوزیت یا پولیپ بینی انجام گیرد مورد  نياز است. كاربرد ديگر ct اسكن بينى  در افرادی است  که می خواهند از بیمه تکمیلی خود استفاده نمایند.

ادامه مطلب آیا Ct اسکن بینی برای جراحی بینی لازم است؟


هزینه عمل جراحی

یکی از سوالات رایج و شایع در مشاوره های قبل از عمل بینی و یا فضاهای مجازی ، هزینه عمل جراحى بینی هست. این هزینه عمل به چه چیزی بستگی دارد؟هزینه جراحی براساس اقداماتی است که برروی بینی انجام می شود که به طور معمول شامل هزینه کلینیک و هزینه دستمزد جراح هست. برای برآورد کردن هزینه عمل جراحی هزینه کلینیک ،هزینه جراح همگی در نظر گرفته می شود.بنا به این دلایل برای هر شخص هزینه جراحی متغییر است.

ادامه مطلب هزینه عمل جراحی


عمل جراحی بینی در کلینیک یا بیمارستان

با انجام عمل زیبایی بینی در کلینیک یا بیمارستان یا مراکز جراحی محدود بهتر است انجام شود یا در بیمارستان ها؟
بطور معمول انجام عمل جراحی زیبایی بینی در هر 2 مرکز قابل انجام است اما ابتدا باید تفاوت بین این دو مرکز درمانی را توضیح داد.

 ادامه مطلب عمل جراحی بینی در کلینیک یا بیمارستان


بیهوشی در جراحی بینی

در علم بیهوشی ، توصیه به استفاده از بیهوشی عمومی است . جراحی بینی با بی حسی موضعی به جز در موارد محدود و عمل مجدد ،مانند کوچک کردن پره های بینی توصیه نمیشود.
نکته مهم قبل از بیهوشی :چون بعد از عمل بینی شما توسط پانسمان بسته میباشد. باید با دهان نفس بکشید و قبل از بیهوشی نیز این کار یعنی تنفس با دهان را تمرین کنید. در روز عمل در بخش بیمارستان به شما سرم وصل میگردد.که تنها مرحله دردناک این زمان است از طریق سرم داروی بیهوشی تزریق میشود به بدن که باعث میگردد به خواب عمیق فرو بروید

    ادامه مطلب بیهوشی در جراحی بینی


روز عمل جراحی بینی چه کار کنیم؟

در روز عمل بینی در بخش بیمارستان به شما سرم وصل می گردد.تنها مرحله دردناك عمل همين قسمت هست. در ساعت تعيين شده در بيمارستان حضور داشته باشيد .در صورت تاخير احتمال كنسل شدن عمل و يا معطل شدن بيش از حد براى شما وجود دارد.

  ادامه مطلب روز عمل جراحی بینی


میتوانید نمونه تصاویر عمل بینی را در لینک ذیل مشاهده بفرمایید

گالری تصاویر نمونه اعمال جراحی بینی

نظرات بسته شده است.