چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟

چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟

چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟ یکی از درخواست های مکرری که معمولاً از جراح بینی می شود در مورد مدل های بینی است .این مدل ها تحت عنوان جراحی بینی فانتزی ، عروسکی ، طبیعی ، نیمه فانتزی در جامعه ما جا افتاده است.

این که بینی بیمار بعد از عمل چه فرمی خواهد بود جمله ی بهتر این است که ساختار بینی چیست و آیا فرم دلخواه من امکان پذیر است یا خیر ؟

 

چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟

 

چه مواردی در مدل عمل بینی تاثیر گذار است ؟

ساختار بینی ، پوست بیمار ، حمایت غضروفی و استخوانی بیمار است که می توانیم برای بینی تغییرات را ایجاد کنیم .نکته ی مهم در تغییرات بینی عملکرد تنفس بینی است که نقش بسیار مهمی در جراحی بینی دارد.

این که بیمار بینی بسیار کوچکی داشته باشد اما تنفس مناسبی نداشته باشد از نظر جوامع علمی اصلاً پسندیده نیست و بهتر است در کنار زیبایی بیمار ، وضعیت عملکردی و تنفسی بیمار به طور کامل حفظ شود.

چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟

مشاوره قبل از عمل جراحی بینی

در مورد نوع بینی و این که درخواست بیمار از مدل بینی که می خواهد چی هست  ما باید در مشاوره قبل از عمل جراحی بینی با بیمار به یک تفاهم برسیم .

این که بیمار چه مدل بینی بیشتر دوست دارد یا میزان سربالا بودن بینی چه مقدار اهمیت دارد ، در نمای نیم رخ چه میزان قوسی را دوست دارد، در مورد برجستگی بینی چه فرمی از مدل بینی را می پسندد تمامی این درخواست ها را باید ما پذیرا باشیم و بپذیریم و در نهایت با حفظ تمام اصول علمی و بدون آسیب با عملکردهای بیمار نتیجه مطلوب را برای بیمار ایجاد بکنیم.

معمولاً بیماران ،قبل از عمل جراحی به ما عکس نشان می دهند و تمایل دارند که بینیشان بعد از جراحی همانند عکس باشد.مطمئناً هر بینی با بینی دیگر متفاوت است زیرا بیس صورت متفاوت است اما این مساله بد نیست زیرا می توانیم به سلایق بیمار خود پی ببریم.

به عنوان مثال بیمار مراجعه می کند و تمایل دارد بینی کامل طبیعی داشته باشد و عکسی که نشان می دهد یک بینی نیمه فانتزی است به همین دلیل تعریف یک پزشک از نوع بینی با بیمار شاید متفاوت باشد.

چه مدلی برای بینی من مناسب است ؟

انتخاب مدل بینی با طراحی سه بعدی

یک مساله مهم در مطب دکتر گلی این است که افرادی که تمایل دارند بینی خود را عمل کنند می توانند با طراحی سه بعدی بعد از عمل خود را تصور کنند  و در صورت هر گونه تغییرات با پزشک خود صحبت کنند.

طراحی سه بعدی در جراحی بینی این امکان را می دهد که شما با فرم های مختلف بینی بتوانید بهتر نتیجه  را  بگیرید که چه فرمی برای بینی شما مناسب است.

نظرات بسته شده است.