تزریق چربی به صورت

اثرات کاهش کلاژن سازی و ماده الاستین صورت به مرور زمان و با افزایش سن خود را نشان می دهد. تحیلی بافت چربی ، لاغری صورت ، ایجاد چین و چروک از اولین نشانه های افزایش سن هستند. اما خوشبختانه شما می توانید با تزریق چربی به صورت ، حجم از دست رفته صورت تان را برای مدت زمان بسیار طولانی بازگردانید ، همچنین چین و چروک های عمیق صورت خود را نیز به طرز چشم گیری کاهش دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره تزریق چربی به ادامه این مطلب توجه فرمایید.

 

تزریق چربی به صورت

روش تزریق چربی به صورت

این پروسه زیبایی یکی از روش های برای جوانسازی پوست ، برطرف کردن عیوب ، برطرف کردن اسکار های صورت است که می توانیم استفاده کنیم همان طور که می دانید یک مقدار از بین رفتن جوانی پوست به دلیل از بین رفتن چربی پوست است مکانیسم های پیری پوست شامل از دست رفتن کلاژن های زیر پوست است که با تزریق چربی به زیر پوست می توانیم که چربی هایی که طی زمان کاهش پیدا کرده است را به صورت مجدد ترمیم کنیم .

ما می توانیم جوانی پوست را با تزریق چربی به صورت نسبتاً ساده انجام دهیم ، این فرآیند می تواند همان قدر که ساده باشد میتواند به همان اندازه پیچیده باشد و در صورتی که توسط افرادی که تجربه ی کافی ندارند انجام شود می تواند عوارض هایی را به همراه داشته باشد.ما می توانیم چربی را از قسمتهای مختلف بدن استخراج کنیم و به قسمت های مورد نیاز تزریق کنیم.

چه زمانی تزریق چربی به صورت انجام می شود؟

هنگامی که عمق چین و چروک خانم ها و آقایان به اندازه ای باشد که با سایر روش های زیبایی از جمله تزریق ژل قابل رفع نباشد ، از چربی برای رفع مشکلات آن استفاده می شود. اما شرایط دیگری نیز وجود دارد که امکان استفاده از چربی برای حجم دهی و رفع مشکلات پوستی مهیا است. به طور کلی در موارد زیر این پروسه زیبایی استفاده می شود:

  1. جوانسازی پوست
  2. حجم دهی به لب ها
  3. برجسته کردن گونه ها و کانتور آن
  4. فرم دهی به چانه
  5. پر کردن چین و چروک های تمامی صورت از جمله اطراف دهان ، پیشانی و غیره
  6. رفع شلی و افتادگی پوست در افراد مسن

از چه قسمت هایی چربی از بدن استخراج میشود ؟

بهترین نواحی پهلوها ، شکم ، ران ها هستند که بعد از بررسی  توسط پزشک از بدن بیمار چربی خارج می گردد.

اول مایعی به بدن تزریق می کنیم این محلول باعث می شود که هم خونریزی ایجاد نشود و هم درد بیمار را به صفر کاهش می دهد و بعد از نیم ساعت با کانولا یک مقدار از چربی از بدن بیرون می کشیم و پس از خالص سازی آن ، تزریق چربی به صورت را انجام می دهیم.

آیا چربی فقط برای صورت استفاده می شود؟

خیر شما در قسمت های مختلف می توانید از این چربی استفاده کنید .

 

تزریق چربی به صورت

 

مزیت تزریق چربی به صورت چیست ؟

همان طور که می دانید رقیب اصلی چربی ، ژل ها و پروتزها هستند . پروتز ها بسیار سنگین هستند ، گران هستند در اتاق عمل به صورت کامل باید انجام شود هزینه ی زیادی را برای بیمار ایجاد می کند.

ژل ها کوتاه اثر هستند و بعد از 6 الی 9 ماه جذب می شوند و جسم کاملاً خارجی هستند در حالی که چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و در نواحی که نیاز است تزریق انجام می شود پس بهترین کار این است که تزریق چربی را با بهترین اثرطولانی انجام دهیم.

خیلی از افراد تصور می کنند که چربی جذب می شود حقیقتاً این طور نیست تحقیقات نشان داده حداقل 50 درصد از چربی ها در بدن فرد باقی می ماند زیرا چربی قوام و فرمی که به صورت می دهد طبیعی است .

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری چربی در پوست به نسبت روش های دیگر مانند تزریق ژل بسیار بیشتر است. به طوری که بعضی از افراد از این روش به عنوان روش دائمی یاد می کنند. اما واقعیت آن است که چربی های وارد شده به پوست مانند دیگر چربی ها بدن بعد از مدتی به دلیل سوخت و ساز بدن ، از بین می روند. به خصوص اگر زیباجو فعالیت بدنی زیادی داشته باشد ، احتمال رفع آثار این متد زیبایی در زمان کوتاه تر بیشتر است.

در صورتی که تمایل دارید مدت زمان زیادی از نتیجه حاصل از تزریق چربی به صورت بهره ببرید ، حتما پزشک حرفه ای و با مهارتی انتخاب کنید ؛ چرا که نحوه تزریق نیز در میزان افزایش کاهش مدت زمان ماندگاری تاثیر دارد.

به طور کلی این فرآیند زیبایی بینی 3 تا 5 سال باقی خواهد ماند و بعد از این بازه زمانی نیازمند ترمیم مجدد هستید.

آیا چربی برای حجیم کردن لب ها مناسب است ؟

خیر به دلیل اینکه چربی بسیار سریع در لب ها جذب می شود بهتر است برای حجیم کردن بهتر است از تزریق ژل به لب استفاده کنید .

فیلم تزریق چربی به صورت

 

 

هزینه تزریق چربی به صورت

فرآیند مذکور مطابق با فاکتورهای زیادی برآورد قیمت می شود. این روش از آن جایی که نسبت به روش های دیگر زیبایی نیازمند وقت بیشتر ، دقت و توجه بیشتری است و ماندگاری زیادی نیز دارد ، به نسبت ژل های زیبایی ، قیمت بیشتری خواهد داشت. فاکتور هایی که در قیمت تزریق چربی صورت موثر هستند ، شامل موارد زیر می باشند:

  • حجم چربی تزریق شده
  • دستمزد پزشک
  • ناحیه جغرافیایی
  • و غیره

 

نظرات بسته شده است.