تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

امروزه بیشتر افرادی که صورت های استخوانی دارند تمایل دارند بااستفاده از تزریق ژل گونه به صورت خود فرم دهند، حجیم کردن گونه می تواند توسط تزریق چربی و ژل انجام شود و تزریق این که کدام روش مناسب تر است بستگی به نظر خود فرد دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد تزریق ژل به گونه صحبت کنیم.

 

تزریق ژل گونه

 

فرآید درمان در تزریق ژل گونه

در گام نخست باید ناحیه ای که قرار است تزریق صورت بگیرد به طور کامل ضد عفونی شود سپس با استفاده از سوزن بسیار ریز تزریق در ناحیه گونه ها انجام می شود شما هنگامی که تزریق ژل به گونه انجام می دهید احساس بهتری نسبت به صورت خود خواهید داشت زیرا این تزریق باعث می شود که هنگام خنده یا صحبت چهره ای جذاب تر و خنده ای زیباتر داشته باشید.

یکی از مهم ترین مزیت این نوع تزریق این است که موجب جوانسازی صورت شما می شود و سن شما را تا 5 سال کاهش می دهد.

نتایج درمان

شما نتیجه ی نهایی را می توان بعد از کاهش ورم و کبودی در ناحیه تزریق شده مشاهده کنید.معمولاً در ناحیه گونه به دلیل این که حجم بیشتری ژل لازم دارد باعث می شود تورم بیشتر باشد به همین دلیل توصیه می شود برای دیدن نتایج پایانی تا خوابیدن ورم صبر کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید مد نظر بگیرید انتخاب نوع ژل است توصیه می شود برای انتخاب ژل حتماً با پزشک خود صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید.

چه زمانی طول می کشد که از تورم کاسته شود ؟

 

تزریق ژل گونه

 

یکی از مهم ترین مزایای تزریق ژل این است که نیاز به بستری ندارد و بعد از تزریق شما می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید مدت زمانی که طول می کشد تزریق صورت بگیرد بین 20 تا 30 دقیقه است که بعد از تزریق تورم در ناحیه تزریق شده بسیار طبیعی است که در مدت زمان کوتاهی (48 ساعت ) برطرف می شود.

مهم ترین کاربرد تزریق ژل

تزریق ژل مناسب برای افرادی است که تمایل دارند جوانسازی صورت انجام دهند در واقع با تزریق ژل می توانید با کمتری هزینه بهترین کارایی را مشاهده کنید مهمترین مزیت تزریق ژل عبارتست از :

  • کم هزینه بودن
  • دوره نقاهت ندارد
  • تغییرات به سرعت قابل مشاهده است
  • بهتری پر کننده برای افرادی که چین و چروک عمیق دارند
  • حجم دهی در قسمت هایی مانند لب ، گونه و ….

هزینه تزریق ژل گونه

برای تزریق ژل به گونه لازم است که شما حتماً به مطب پزشک مراجعه کنید تا معاینه شوید زیرا میزان ژل تزریق شده در صورت افراد متفاوت است و قیمت تزریق ژل بر  حسب سی سی ، نوع برند ، و تعداد جلسات محاسبه می شود.

نظرات بسته شده است.