جراحی بینی بدون تامپون

جراحی بینی بدون تامپون

جراحی بینی بدون تامپون : علت استفاده از پانسمان داخل بینی بیشتر به خاطر کنترل خونریزی احتمالی بعد از عمل است چرا که حین جراحی بینی ، استخوانها شکسته می شوند و از لبه های داخلی مخاط بینی احتمال خونریزی است.

جراحی بینی بدون تامپون

طبق نظر دکتر گلی : مش ، تامپون و یا به اصطلاح بیماران فیتیله ، همان پانسمان هایی است که بعد از عمل جراحی بینی داخل بینی گذاشته می شود.

بسیاری از مراجعه کنندگان جهت عمل جراحی زیبایی بینی از بسته بودن بینی خود بعد از عمل جراحی نگران هستند، هم چنین از بودن پانسمان با تامپون داخل بینی خود احساس خوبی ندارند. بعضی از این افراد از درآوردن این پانسمان از بینی خود هراس دارند، در واقع این افراد از تجربه دیگر دوستان خود در مورد درد ناشی از درآوردن مش یا تامپون می ترسند.

امروزه با وجود تکنیک های ویژه حین عمل که شامل کنترل خون ریزی بینی حین و بعد از عمل هستند و نیز دقت و ظرافت جراح حین عمل در ترمیم بافت های مخاط بینی ، استفاده از تامپون کمتر از قبل شده است.

این اسپلینت های داخلی از جنس سیلیکون بوده که بسیار نرم است و فرد متوجه وجود آن در بینی نمی شود و به طور معمول در اولین جلسه بعد از عمل در مطب درآورده می شود و دیگر احساس ناخوشایند درآوردن تامپون از بینی و خاطر آن در ذهن باقی نخواهد ماند .

البته در مواردی که بینی انحراف شدید دارد بهتر است از تامپون داخلی بینی استفاده کرد چرا که در این موارد احتمالی خون ریزی بینی با اسپلینت داخلی وجود دارد در این موارد هم نیاز به تامپون بسیار داخل بینی نیست و با مقدار کمی پانسمان می توان احتمال خونریزی بعد از عمل را کم کرد که در آوردن این میزان کم تامپون سخت نخواهد بود.

جراحی بینی بدون تامپون

انتخاب جراح بینی خوب

یکی از مهم ترین عواملی که در نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار است، انتخاب جراح بینی خوب و با تجربه هست. زمانی که جراح از مهارت کافی برخوردار است، قادر به انجام انواع جراحی بینی می باشد و نتایج مطلوبی از انجام جراحی بینی گوشتی و استخوانی کسب می کند.

همانطور که می دانید جراحی بینی از عمل های ضروری و فوری نیست، به همین دلیل همه افراد از وقت کافی برای انتخاب جراح بینی خوب برخودار هستند. به این منظور می توانید با جستجو در گوگل و تهیه لیستی از اسامی جراحان بینی ، به سایت رسمی آنها مراجعه نموده و از قسمت درباره دکتر ، رزومه کاری و میزان تحصیلات ایشان را مورد ارزیابی قرار دهید.

مشاهده نمونه کار های پزشک می تواند راهنمای خوبی برای سنجیدن میزان مهارت ایشان باشد. بنابراین با مراجعه به قسمت گالری تصاویر موجود در سایت یا صفحه اینستاگرام جراح بینی ، می توانید نمونه کار های ایشان را مشاهده بفرمایید.

توصیه می شود به صورت حضوری به مطب مراجعه کرده و به بررسی میزان رضایت افرادی که برای معاینه پس از جراحی به مطب مراجعه نمودند بپردازید.

جراحی بینی بدون تامپون

ویژگی های جراح بینی خوب

  • جراح بینی خوب با داشتن وجدان کاری ، سلامت و رضایت بیمار را در اولویت قرار می دهد ،قادر به انجام انواع جراحی بینی هست.
  • در صورتی که بیمار انتظار به جایی از جراحی بینی خود ندارد، او را متقاعد ساخته و در غیر این صورت از عمل کردن فرد متقاضی خودداری می کند.
  • جراح بینی موظف است بیمار را در جریان اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی قرار دهد.
  • جراح بینی خوب صبور است و با شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار هست.
  • اعتماد بیمار را جلب کرده تا فرد با آرامش خاطر اقدام به جراحی نماید.
  • با در نظر گرفتن خلاقیت و آگاهی از علم پزشکی ، قادر به تصور نتیجه نهایی می باشد.

نظرات بسته شده است.