جراحی بینی مردانه

جراحی بینی مردانه

جراحی بینی مردانه چه ویژگی هایی دارد ؟ حتما مردانی را دیده اید که از جراحی بینی برای بهبود فرم و ظاهر بینی خود کمک گرفته اند اما پس از عمل فرم بینی شان فانتزی ، عروسکی و ظریف شده است.

در این اشخاص جذابیت چهره مردانه به هم خورده و حتی ممکن است صدایشان نیز عوض شود. این حالت و وضعیت برای درصدی از بیماران آقا آزاردهنده و غیرقابل هضم است زیرا چهره مردانه ویژگی ها و خصوصیات مشخصی دارد و شایسته نیست که طی یک جراحی کلیه اجزای صورت تحت تاثیر قرار بگیرد و وضع کلی چهره زیر سوال برود.

به همین دلایل بسیاری از مردان از جراحی بینی سر باز می زنند و با وجود ایرادات فاحش در فرم و ابعاد یا عملکرد بینی خود ، سعی می کنند این شرایط نامساعد را تحمل کرده ولی جراحی نشوند.

 

 

طریقه جراحی بینی مناسب :

دکتر محمد گلی جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی از راهکارهای مناسبی برای جراحی بینی مردانه استفاده کرده و سعی می کند ابهت صورت و هماهنگی اجزا را با هم حقفظ نماید.

طبق نظر دکتر گلی لازم است بینی آقایان به شکل کاملا طبیعی جراحی شود . لازم است کل تمرکز جراح بر رفع ایرادات بینی تعلق گیرد.

ایجاد فرم های قوس دار و ظریف برای بینی آقایان به هیچ وجه منطقی و اصولی نیست اکثر بیمارانی که چنین فرم هایی را متحمل شده اند ، پس از مدتی از ظاهر خود دلزده شده و از انجام جراحی بینی پشیمان شده اند.

 

جراحی بینی مردانه

 

مشکلات جراح بینی :

یکی از مشکلاتی که جراحان بینی با بیماران آقا دارند ، اینست که بیشتر بیماران مرد در مورد انتظارات و خواسته های خود به وضوح صحبت نمی کنند و مشکلات ساختاری و توقعات خویش را بیان نمی کنند به همین دلیل جراح در اصلاح اشکالات پنهان راه حل موثر را نیافته و به خودی خود اقدام به رفع اشکالات فاحش می کند در حالی که بیماران خانم به کل درباره مشکلاتی که دانرد صحبت می کنند و جراح را از توقعات و انتظارات خود آگاه می سازند.

فرم مناسب جراحی بینی :

به این ترتیب لازم است بینی خانم ها با بینی آقایان تفاوت هایی داشته باشد تا جذابیت ظاهری هر یک حفظ شود . این مهم است که در جراحی بینی مردانه تنها مشکلات شدید و ناهمواری های فرمی و عملکردی حل شود و تناسب اجزای چهره بر هم نخورد.

نظرات بسته شده است.