زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت : اگر از فرم صورت خود ناراضی هستید و چهره ای مربع گونه و بدون زاویه ای دارید، بهتر است به زاویه سازی صورت بدون جراحی و خونریزی فکر کنید.

امروزه یکی از شایع ترین دلایلی که بیماران برای زیبا سازی صورت به پزشک مرجع می نمایند، زاویه سازی فک و چانه است. با توجه به مادلینگ صورت و به واسطه گلدن ریشیو تعریف شده، زوایای بین اجزا صورت بیمار مشخص می گردد.

امروزه این کار با استفاده از تزریق فیلر ها و ژل ها ی هیالورونیک اسید و چربی به ناحیه مورد نظر صورت می پذیرد.

تزریق چربی یا لیپوترنسفر (انتقال چربی) با برداشتن سلول های چربی از ناحیه کناری ران و شکم خود بیمار و انتقال آن به بخش مورد نظر همراه است.

این کار بدون جراحی و بیهوشی صورت می پذیرد و دارای کم ترین عوارض و بدون عفونت است. می توان چربی فرد را گرفته و نگهداری نمود تا در مراحل بعدی از آن استفاده گردد.

 

زاویه سازی صورت

 

مزایای تزریق فیلر و چربی به صورت

این روش کاملاً بدون عارضه بوده و نیازی به جراحی ندارد.

از مزایای  این روش می توان به ماندگاری 6 ماه تا یک ساله مواد مصرفی اشاره نمود که البته پس از اتمام این دوره به علت ماهیت کلاژن سازی این فیلر ها به طور کامل جذب نمی گردند.

زاویه سازی صورت برای افراد زیر مناسب است:

  1. این تکنیک برای افرادی که دچار شکستگی فک و تغییر شکل ظاهری آن به هر دلیل شده اند کاربرد دارد. در این روش چربی یا فیلر به قسمت هایی که از شکل خود خارج شده اند، تزریق می گردد.
  2. با افزایش سن و افتادگی پوست صورت در ناحیه فک می توان از فیلر ها برای پر کردن ناحیه های کناری این قسمت ها بهره برد تا هم صورت زاویه دار شود و هم افتادگی پوست فرد تا حد زیادی پنهان گردد.
  3. مناسب برای افرادی که فک آن ها به علت چاقی بیش از حد به صورت گرد درآمده و استخوان های فک در زیر توده های چربی پنهان شده است. این افراد با تزریق فیلر ها می توانند شکل جدیدی به فک خود دهند.
  4. افردای که صورت مربعی دارند و یا فک آنها به صورت گرد و بدون زاویه است.
  5. افرادی که صورت کوچک یا لاغری دارند می توانند بدون نیاز به چاق شدن و با تزریق چربی به صورت خود را پر تر و تا حدود زیادی چروک های آن را کاهش دهند.

 

زاویه سازی صورت

 

نتیجه نهایی زاویه سازی صورت

 پس از تزریق فیلر و چربی، انتظار داریم که به ظاهری V شکل در فک دست یابیم. صورت به نسبت کشیده تر شده و چانه زاویه  11.5-11 درجه با بینی فرد تشکیل خواهد داد.

همچنین پزشک متخصص به گونه ای این تزریق را انجام می دهد که علاوه بر زیبا تر شدن فرد با دیگر اندام ها نیز تقارن داشته و در زاویه مناسبی با آن ها قرار گیرد.

تزریق ژل، فیلر و چربی می بایست توسط فرد متخصص صورت پذیرد و از مواد تأیید شده توسط وزارت بهداشت استفاده گردد.

نظرات بسته شده است.