زایمان طبیعی بعد از عمل بینی

زایمان طبیعی بعد از عمل بینی

زایمان طبیعی بعد از عمل بینی : یکی از سوال های بسیار رایجی که معمولاً از دکتر گلی پرسیده می شود زایمان طبیعی بعد از عمل بینی است و اکثر افراد استرس و ترس این را دارند که بعد از زایمان طبیعی فرم بینیشان تغییر کند ما در این مقاله می خواهیم بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

همان گونه که می دانید جراح بینی یکی از جراحی هایی است که بعد از جراحی برای مشاهده نتایج بهتر لازم است مراقبت های مناسبی داشته باشید.

هر چه مراقبت بعد از جراحی بیشتر باشد شما می توانید شاهد نتایج بهتری از جراحی بینی باشید باید گفت که هیچ تفاوتی میان فردی که بعد از عمل بینی زایمان طبیعی دارد با فردی که زایمان ندارد وجود ندارد اما برای بهتر شدن نتایج جراحی بینی بهتر است حداقل 6 ماه صبر کنید سپس اقدام به زایمان کنید زیرا در آن زمان بینی مستحکم شده و شما با خیال راحت می توانید زایمان خود را انجام دهید.

 

زایمان طبیعی بعد از عمل بینی

 

برای بهتر شدن نتایج بینی توصیه ما به شما عزیزان این  است که :

  • بهتر است فردی که تمایل به جراحی بینی دارد قبل از هر تصمیمی مطمئن شود که باردار نیست.
  • در صورت شک داشتن به بارداری حتماً تست بارداری انجام دهید سپس با خیال راحت اقدام به جراحی بینی کنید.
  • افرادی که زایمان انجام داده اند بعد از گذشت 3 الی 4 ماه به راحتی می توانند جراحی بینی انجام دهند.
  • اگر فردی تمایل دارد باردار شود می تواند بعد از یک ماه از عمل بینی اقدام به بارداری کند ولی باید این نکته را در مد نظر داشته باشید که بعد از جراحی بینی ، بینی تا 6 ماه و یا بیشتر امکان دارد تورم داشته باشد و بارداری هم خود باعث تورم می شود و این مساله باعث می شود ورم بینی دیرتر بخوابد .( جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا تورم باعث بدشکلی بینی نمی شود).
  • افرادی که در دوران شیردهی هستند می توانند بعد از یک روز کامل جراحی بینی داشته باشند.

توصیه کلی ما به شما عزیزان این است بهتر است برنامه ریزی مناسبی برای جراحی بینی خود داشته باشید تا به بهترین نتایج بینی دست یابید و خیالتان راحت باشد که بعد از زایمان طبیعی یا سزارین فرم بینی شما هیچگونه تغییری نخواهد کرد.

نظرات بسته شده است.