سوالات متداول در جراحی ترمیمی بینی

سوالات متداول در جراحی ترمیمی بینی

در رابطه با جراحی ترمیمی بینی سوالات متداولی ازدکتر گلی پرسیده می شود که در این قسمت به این سوالات پاسخ داده می شود.

جراحی ترمیمی بینی معمولا بصورت باز انجام می شود یا بسته؟

در مواردی که مشکلات ایجاد شده در جراحی اولیه بینی جزئی باشد و نیاز به اصلاحات کمی داشته باشد معمولا از روش بسته استفاده می شود اما در اشکالات شدید بهترین گزینه جراحی به روش باز می باشد تا بتوان تغییرات لازم را ایجاد کرد.

سوالات متداول جراحی ترمیمی بینی
سوالات متداول جراحی ترمیمی بینی

در جراحی ترمیمی بینی از چه تکنیک هایی استفاده می شود؟

تکنیک های مورد استفاده در این جراحی تفاوتی با جراحی بینی اولیه ندارد ولی در جراحی ترمیمی بینی تمرکز بیشتر بر بازسازی بینی است.

چرا جراحی ترمیمی بینی نسبت به جراحی های دیگر کمی دشوارتر می باشد ؟

زیرا بینی که یکبار جراحی بروی آن انجام گرفته شده است نسبت به بینی که برای بار اول قرار است که جراحی شود حساس تر می باشد . ممکن است برای انجام جراحی ترمیمی بینی برای برطرف کردن مشکلات بینی نیاز به تقویت غضروف بینی و بافت استخوان بینی باشد که این کار کمی دشوار می باشد و جراح باید غضروف مورد نیاز برای تقویت را از دنده یا گوش بیمار تهیه کند.

بهترین زمان انجام جراحی ترمیمی بینی چه زمانی می باشد؟

به هیچ عنوان برای جراحی ترمیمی بینی عجله نکنید با توجه به اینکه بعد از گذشت یک سال بعد از جراحی اولیه بینی تورمات و کبودی ها بطور کامل بطرف می شود و بهبودی کامل حاصل می گردد بهتر است اگر نیاز به اقدام مجدد و جراحی ترمیمی بینی دارید حداقل یک سال صبر نمایید . هرچند ممکن است این مدت طولانی باشد ولی باید از اقدام عجولانه پرهیز نمایید زیرا ممکن است ترمیم زود به هنگام موجب بروز عوارض و مشکلات دیگری شود. دکتر گلی توصیه می کنند افرادی که خواستار جراحی ترمیمی بینی هستند باید حداقل یک سال صبر نمایند .

در صورتی که خواستار جراحی ترمیمی بینی هستید حتما به این نکات توجه نمایید :

  • برای انجام جراحی ترمیمی بینی و بدست آوردن بهترین نتیجه از این جراحی بدنبال جراح بینی باشید که در انجام این جراحی با تجربه و با مهارت بالا باشد و بتواند درک مناسبی از اهداف مورد نظر بیمار برای اصلاح ظاهر بینی داشته باشد.
  •  به هیچ عنوان برای انجام این جراحی عجله نکنید و خودسرانه عمل نکنید زیرا ممکن است جراحی ترمیمی زود به هنگام مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کند.
  • بهتر است خیلی حساس نباشید و در صورتی که مشکلات ظاهری بینی شما جزئی است این جراحی را انجام ندهید زیرا ممکن است خطرات ناشی از این جراحی بطورمشخص از مزایای آن بیشتر باشد و با انجام این جراحی مشکلات بیشتری در بینی ایجاد شود که جای جبران نداشته باشد.

سایر خدمات دکتر محمد گلی :
جراحی بینی استخوانی
جراحی زیبایی بینی

عمل بینی گوشتی
جراحی ترمیمی بینی
و . . .

با تشکر مدیریت سایت دکتر محمد گلی جراح پلاستیک بینی و صورت و متخصص گوش و حلق و بینی .

نظرات بسته شده است.