کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی

کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی

به طور کلی جراحی ترمیم بینی جهت برطرف کردن نقص های جراحی بینی اولیه انجام می شود. امکان دارد بعد از جراحی بینی اولیه مشکلات تنفسی برای افراد ایجاد شود و یا ظاهر بینی مناسب نباشد و دچار مشکلاتی شود. برخی افراد حتی بینی آن ها هیچ گونه ایرادی ندارد، اما احساس می کنند بینی آن ها نقص دارد. این افراد به هیچ عنوان کاندیدای خوبی جهت جراحی ترمیم بینی نمی باشند. در این مقاله در رابطه با کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه داده ایم.

کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی
کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی

جراح بینی در نتیجه جراحی بینی افراد نقش بسزایی دارد، افراد باید در انتخاب جراح بینی مناسب دقت بسیار بالایی داشته باشند تا دچار عواقب و عوارض جراحی بینی نشوند، البته برخی افراد خودشان نیز در دفرمه شدن بینی بعد از جراحی نقش دارند و مراقبت های بعد از جراحی بینی را به درستی انجام نمی دهند.

 

دکتر گلی متخصص گوش و حلق و بینی (جراح بینی) با سابقه ای درخشان و تبحر بسیار خاصی در زمینه جراحی بینی آماده ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان عزیز می باشد. علاقه مندان عزیز می توانند با مراجعه به قسمت گالری تصاویر در منوی سایت، نمونه کارهای دکتر گلی را مشاهده نمایند. و در صورت تمایل جهت تعیین مشاوره می توانند از طریق اینستاگرام و تلگرام و شماره های تماس درج شده بر روی سایت اقدام نمایند.

 

افراد مناسب جراحی ترمیم بینی

  • کسانی که نوک بینی آن ها بیش از حد تیز و کوتاه شده باشد
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه ای از جراحی ترمیم بینی دارند و روحیه آن ها بسیار بالا می باشد
  • کسانی که انحراف تیغه وسط بینی و قوز بینی آن ها به طور کامل برطرف نشده باشد
  • افراد سیگاری کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی نمی باشند
  • اگر در جراحی بینی اولیه، اسکلت بینی حمایت نشود، بینی فرد با گذشت زمان دفرمه می شود و این امر باعث افتادگی نوک بینی و بد شکل شدن نوک بینی می شود
  • اگر گرافت های به کار رفته در بینی جابه جا شده باشند و این امر باعث بدشکل شدن بینی شده باشد
  • در صورت وارد شدن ضربه به بینی نیاز به ترمیم بینی می باشد
  • افرادی که دچار مشکات تنفسی بعد از جراحی بینی شده باشند. امکان دارد سوراخ های بینی به قدری کوچک شده باشند و بینی خیلی باریک شده باشد و فرد دچار اختلالات تنفسی درهنگام خواب و انجام دادن کاری شود. در این حالت نیاز به ترمیم بینی می باشد
  • افرادی که از نظر سلامت جسمی و روحی مشکل نداشته باشند کاندیدای مناسب جراحی ترمیم بینی می باشند
جهت جراحی ترمیم بینی حتما باید بعد از گذشت یک سال از جراحی بینی اولیه، اقدام به جراحی ترمیمی بینی شود. زیرا در این مدت ورم ناشی از جراحی به طور کامل برطرف می شود و تمامی نواقص جراحی نمایان می شود، به همین دلیل، امکان خطای جراح بینی نیز کم تر می شود. و نتیجه جراحی ترمیم بینی رضایت بخش تر خواهد شد.

نظرات بسته شده است.