هزینه عمل جراحی

هزینه عمل جراحی

یکی از سوالات رایج و شایع در مشاوره های قبل از عمل و یا فضاهای مجازی ، هزینه عمل جراحى بینی هست. این هزینه عمل به چه چیزی بستگی دارد؟
هزینه جراحی براساس اقداماتی است که برروی بینی انجام می شود که به طور معمول شامل هزینه کلینیک و هزینه دستمزد جراح هست.

هزینه کلینیک

هزینه کلینیک شامل هزینه هاى مانند دستمزد متخصص بی هوشی ، هزینه تخت بسترى و وسايل و داروهای مصرفی است.
کلینیک ها به طور کلی هزینه خود را یک عدد کلی و یا گلوبال محاسبه می کنند . اگر زمان بی هوشی طولانی گردد و يا داروهاى  مصرفی زیاد شود این هزینه نیز افزایش می یابد .
در بیمارستانها که هزینه بستری تخت و یا hoteling بالاتری نسبت به کلینیک ها دارند، هزینه تمام شده مربوط به بیمارستان، بالاتر است.

جراحی بینی زیبایی فانتزی

هزینه جراح

هزینه جراح در قالب k   جراحی تعریف می شود. به عبارت ساده تر ، هر عملی که برروی بدن انجام می شود بر اساس یک  k عمل جراحی تعریف شده ای هست و هزینه عمل طبق آن محاسبه می شود.
در جراحی بینی نیز به این گونه است و بر اساس آن  هزینه عمل جراحی بینی مشخص می گردد . البته اگر بینی نیاز به اقدامات جراحی بیشتری داشته باشد و یا اعمال جراحی هم زمان مانند جراحی پولیپ بینی انجام گیرد ،هزینه عمل بیشتر می شود.
در بینی های کج و منحرف به دلیل اقدامات لازم بیشتر و نیز افزایش طول زمان عمل،هزینه عمل بالا تر می رود و نیز در بینی هایی که نیاز به استفاده از غضروف های متعدد دارند ، هزینه عمل بالاتر  است.
توجه داشته باشید که بعضی از بینی های ترمیمی نیاز به اقدامات بیشتری دارند و ممکن است عمل جراحی را سخت تر و طولانی تر کند ، به طبع هزینه عمل بالاتر می شود.

عمل بینی زیبایی

نکته آخر

هزینه عمل جراحی بینی به دلایل فوق متغیر است و در مشاوری قبل از عمل بسته به نوع بینی و عمل انجام جراحی بینی مشخص می گردد . البته گاهی اوقات در شرایط های خاص ممکن است جراح به بیمار خود تخفیف بدهد.اين موضوع در جلسات مشاوره معين مى شود.

جهت مشاهده نمونه عمل های بینی توسط دکتر گلی اینجا را کلیک کنید

نظرات بسته شده است.