نقش پوست در جراحی بینی

نقش پوست در جراحی بینی

بعضی از افرادی که جراحی بینی انجام می دهند مدت طولانی تورم بینی را تجربه می کنند . این افراد از تورم طولانی صبح گاهی شکایت دارند .علت این موضوع چیست ؟
دلیل این است که این افراد دارای پوست ضخیم هستند و این ضخامت پوست که همراه با افزایش غدد ترشحی و غدد چربی هستند ، مستعد تداوم تورم پوست به خصوص در نوک بینی می باشند .

عمل بینی
در بینی های با پوست ضخیم به دلیل سنگین بودن پوست در قسمت نوک بینی و هم چنین ضخامت زیاد آن باعث می شود که ظرافت های انجام شده در جراحی بینی در قسمت نوک بینی دیده نمی شود . به این خاطر این گونه بینی ها را نمی توان فانتزی یا عروسکی عمل کرد و نیز این بینی ها را نمی توان و نباید کوچک کرد .
از طرف دیگه پوست های نازک نیز به خاطر ضخامت کم آن باعث می شود نامنظمی جزئی که در پشت بینی و یا نوک بینی وجود دارد ، بعد از عمل دیده شود . این نوع بینی ها پوست سفید ، براق ، شفاف و نازک و دارای کک ومک می باشند . نکته مهم این افراد آن است که تورم بینی زود فروکش می کند و نیاز به چسب زدن طولانی ندارند .
پوست ایده آل ضخامت بینابین دارند که هم ظرافت های انجام شده حین عمل جراحی بینی را نشان می دهد و نیز تورم طولانی را نخواهند داشت . اگر سایر شرایط مناسب وجود داشته باشد این نوع بینی ها رامی توان فانتزی عمل کرد .
به این خاطر ضخامت پوست نقش بسیار مهمی را در نتیجه جراحی بینی دارد .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر گلی

نظرات بسته شده است.