نماد زیبایی چهره کدام عضو صورت است؟

در جراحی زیبایی بینی کاری که برای زیباجویان انجام داده می شود ، این است که ایرادات بینی را اصلاح می کنیم که بینی زیباتر دیده شود. اما هدف کلی و اصلی زیباتر دیده شدن چهره فرد است ؛ اثراتی که جراحی بینی به دنبال دارد ، فقط بر روی خود بینی نیست بلکه تاثیرات بسیار مثبتی نیز بر روی زیبایی چهره افراد بر جای می گذارد . بسیاری از زیباجویان ما بیان می کنند که بعد از عمل بینی، زیباتر و جذاب تر شده اند.بیماران و زیبا جویان پس از روند رینوپلاستی این سوالات را مطرح می کنند که چه چیز هایی باعث شده که چهره زیباتر شده است ؟ دکتر محمد گلی ، بهترین جراح بینی در تهران قصد دارد در این مقاله در ارتباط با این موضوع که کدامین عضو صورت نماد زیبایی چهره شناخته شده است مطالبی را بیان کنند.

نمادزیبایی چهره - دکتنر محمد گلی

وقتی که ما در مکالمات روزمره یکدیگر را نگاه می کنیم و با یکدیگر صحبت می کنیم ، با نمای روبرو باهم صحبت می کنیم و در زمان مکالمه و گفتار تمرکز بر روی چشم های فرد متقابل است ،به همین خاطر چشم ها نماد زیبایی چهره هستند .چشم های زیبا باعث می شوند که چهره زیباتر دیده شود.

چشم ها چه ارتباطی با بینی و جراحی آن دارد؟

وقتی که شما با یک فرد صحبت می کنید به جای اینکه به چشم های او نگاه کنید ، اگر ناخودآگاه توجه شما به بینی فرد جلب شود ، آن شخص فکر می کند که به زیبایی او توجه نشده ، بلکه به فرم بینی او دقت شده است و حتما ایرادی در شکل دماغ وجود دارد . «حتما بینی من بزرگ هست که چشم ها مشاهده نشده است. »به همین خاطر وقتی که به بینی یا به هر عضو دیگر صورت که از نظر شخص ایرادی داشته باشه توجه می شود ، فرد احساس ناراحتی می کند و موجب کم شدن میزان اعتماد بنفس شخص می گردد.

به همین خاطر وقتی که با جراحی ، بینی فرد اصلاح می شود ، صرفا نه به این لحاظ که سایز بینی کوچک شده بلکه بینی با سایر اجزای صورت تناسب پیدا می کند. به همین خاطر بعد از عمل در صحبت ها و مکالمات اشخاص در چهره زیباجویان چشم ها بیشتر و بهتر دیده می شوند. خیلی از متقاضیان بیان می کنند که بعد از رینوپلاستی توجه بیشتری را دریافت کرده ام. طبیعتا بعد از اصلاحات وارد شده بر فرم دماغ زیباجویان ، چشم ها و بعد از آن ، ابرو ها بیشتر و بهتر دیده می شوند. به خاطر داشته باشید که ابرو های زیبا و مرتب ، چهره شخص را زیباتر جلوه می دهند. بعد از این موارد گونه و پیشانی از نقاطی هستند که دیده می شوند به عبارتی دیگر نواحی بالای چهره ، قسمت های زیبای صورت به شمار می روند. فرم بینی وقتی که تحت عمل قرار می گیرد و سایز آن کوچکتر می شود ؛ با دیگر اجزای صورت تناسب برقرار می شود . و این ایجاد تناسب و همخوانی سبب می گردد عناصر زیبایی چهره که در بالا به آن ها اشاره شد بهتر و زیباتر دیده شوند .به ویژه چشم های فرد که این امر موجب افزایش اعتماد بنفس او نیز می گردد.

لب ها و تاثیر آن بر زیبایی چهره :

تاثیر دیگری که بینی بر روی نماد زیبایی چهره می گذارد ، لب ها و فرم خنده فرد است. خیلی از زیباجویان عزیز قبل از جراحی وقتی که می خندند ، نوک بینی شان به سمت پایین می آید و یا بعضی از افراد در زمان خندیدن بینی آن ها پهن دیده می شود و پره های آن باز می گردد. این موارد موجب ناراحتی شخص می شود و در برخی موارد شخص حتی تمایل به لبخند و خندیدن را از دست می دهد و این حالت بینی در موقع خنده که نوک رو به پایین می آید و یا اینکه پره ها پهن تر دیده می شوند را دوست ندارند. وقتی که بعد از عمل این ایرادات اصلاح می شود ، موقعی که فرد می خندد ، به خنده فرد ، به دندان ها و به لب های او توجه می شود. به همین خاطر چهره زیبا تر و جذاب تر دیده می شود.

به گفته همین مراجعین عزیز « ما بینی رو جراحی کردیم ولی به نظر خیلی زیباتر شده ایم» که در واقع مکانیسم همین مسائلی بود که دکتر توضیح دادند ، بهتر شدن چشم ها در مکالمات ، توجه کردن به چشم ها و لبها ، بالا رفتن اعتماد بنفس ، تمامی این موارد گفته های خود زیبا جویان است که بعد از روند عمل زیبایی بینی بازگو می کنند.
به توصیه دکتر محمد گلی ، بهترین جراح بینی تهران ، اگر شما در مکالمه و صحبت کردن با دیگران به جای اینکه چهره فرد را نگاه کنید ، بینی فرد را تحت نظر بگیرید ، ناخودآگاه باعث شده اید فرد ناراحت شود و این حرکت ناخواسته شما مسائل روحی و روانی برای شخص به دنبال دارد.

نظرات بسته شده است.