تقارن سوراخ های بینی

تقارن سوراخ های بینی

یکی از نکات مهم در خصوص موفقیت جراحی بینی ، تقارن سوراخ های بینی است. این مهم درباره بیمارانی که می خواهند تحت جراحی ثانویه یا ترمیمی قرار بگیرند مهم تر بوده و لازم است عواقب جراحی قبلی از جمله غیرقرینگی سوراخ ها برطرف و اصلاح شود .

دکتر محمد گلی ، جراح بینی و متخصص گوش و حلق و بینی با ارائه تکنیک های موثر و اصولی ، با کمک امکانات جراحی بینی ، تقارن و تعادل را به بینی بازگردانده و کلیه مشکلات فرمی را رفع می نماید .

 

تقارن سوراخ های بینی

 

نقش جراح بینی

پس از عمل بینی انتظار میرود که کلیه بخش های بینی متقارن و متعادل باشند . به ویژه سوراخ ها که باید حالتی قرینه و متوازن داشته باشند.

قرینگی سوراخ های بینی تنها به دست یک جراح متبحر و با تجربه انجام پذیر است تا با ظرافت و دقت بالا فرم و عملکرد ایده آل را خلق کند. در اصل جراح بینی با در نظر گرفتن استاندارد های آناتومی و مبانی زیبایی شناسی دست به رفع معایب بینی می زند اگر بیمار دارای یک بینی منحرف باشد ، اگر شکستگی در بینی رخ داده باشد یا اگر عدم قرینگی بینی مادرزادی باشد، با امکان سنجی و اتخاذ تدابیر تخصصی ، کلیه مشکلات برطرف خواهند شد .

علاوه بر تبحر و مهارت جراح بینی و هنر وی ، لازم است بیمار نیز اقدامات مراقبتی بعد از جراحی را به درستی رعایت کند تا فرم و عملکرد بینی وی ، سالم و طبیعی باقی بماند . به این منظور علاوه بر مراقبت های کوتاه مدت لازم است تا ماه ها از بینی محافظت شود و ملاحظات دراز مدت رعایت گردند.

 

تقارن سوراخ های بینی

 

توصیه جراحان بینی

لازم به ذکر است که صورت و بینی افراد عادی هم در بسیاری از موارد کمی غیرقرینگی دارد و نامتقارن بودن صورت به میزان کم عادی و معمول است ولی چنانچه این غیر قرینگی شدید و فاحش باشد ، لازم است در جراحی بینی اقدام به اصلاح آن شود . در مورد کسانی که بینی متقارنی دارند ، جراح کلیه حواس خود را برای حفظ تقارن معطوف می دارد و تغییرات لازم را در بقیه نقاط اعمال می کند .  در کل تقاررن سوراخ های بینی اهمیت بسیار بالایی دارد .

قرار گیری سوراخ ها

پس از جراحی بینی سوراخ ها نباید از هم دور یا به هم نزدیک باشند تا وضعیت بینی جذابیت چهره را مخدوش نکند .

نظرات بسته شده است.