لیفت بینی با نخ و معایب آن

لیفت بینی با نخ و معایب آن

لیفت بینی با نخ و معایب آن : این روزها خیلی از افراد جهت لیفت بینی با نخ تماس می گیرند و در رابطه با ماندگاری و نحوه انجام لیفت (lift) سوال می پرسند، در این مقاله در مورد اين موضوع توضیحاتی می دهیم . در رابطه با این که آیا لیفت بینی با نخ مفید است یا نه؟
شاید این روزها تبليغات درباره لیفت بینی با نخ در صفحات اجتماعی و مرورگرهای اینترنت را دیده باشيد که بسیار زیاد شده است، متاسفانه این تبلیغات فریب دهنده هستند و به هیچ وجه صحیح و درست نیستند. در تبلیغات از عناوین فریب دهنده آن، مانند ماندگاری بالا و دائم آن و یا نماندن جای اسکار و زخم و آشکارنشدن نخ استفاده مى كنند. اگر چنین مواردی حقیقت داشت، دیگر کسی به دنبال جراحی زیبایی بینی نمی رفت.

لیفت بینی با نخ و معایب آن

در ابتدا نخ های غیر قابل جذب جهت لیفت با نخ روانه بازار شدند که استفاده از آن ها مشکلات زیر را در بر داشتند

مشکلات استفاده از لیفت بینی با نخ های غیر قابل جذب

• اکثر مراجعه کنندگان از نتیجه ناراضی بودند
• مدت ماندگاری لیفت بینی با نخ های غیر قابل جذب به هیچ وجه چند سال نيست و حدودا بین 1 تا 1.5 سال در افراد متغیرهست.
• برخی اوقات گره نخ واکنش نشان می دهد و حالت بر آمدگی در زیر پوست ایجاد می نماید و در این حالت باید نخ خارج گردد
• افرادی که دارای پوست نازکی هستند، نخ از زیر پوستشان دیده می شود و در این حالت باید نخ خارج گردد
• ایجاد چین خوردگی و فرورفتگی در سطح پوست
• احتمال پارگی نخ
• باید ترمیم هر چند ماه صورت گیرد
• ایجاد عفونت در محل گره
• صدمات عصبی و پرش های عضلانی

لیفت بینی با نخ

نکته

بعد از مشاهده عوارض نخ های غیر قابل جذب، نخ هایی روانه بازار شدند که قابلیت جذب داشتند، که امروزه اغلب از نخ های قابل جذب جهت لیفت بینی با نخ استفاده می شود. و استفاده از این نخ ها تا حدودی مشکلاتی نظیر، فرورفتگی ها و چین خوردگی های سطح پوست و نمایان شدن نخ از زیر پوست را رفع نمودند، اما اشکالی که در این نخ ها وجود دارد این است که مدت ماندگاری آن ها از نخ های غیر قابل جذب هم کم تر هست.  و به طور كلى حداكثر تا سه ماه نوك بينى را بالا نگه مى دارد و بعد از آن نوك بينى افتادگى پيدا خواهد كرد.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت،اين روش در افرادی که دارای پوست به نسبت ضخیمی بوده و رده سنی آنها بین 25 تا 45 می باشد، و افرادی که انتظارات قابل توجهی ندارند و افتادگی بینی آن ها کم است مناسب هست.
دکتر گلی متخصص جراح بینی به هیچ وجه لیفت بینی با نخ را توصیه نمی کنند و آن را روشی کاملا بی فایده ،موقت و بی تاثیر تلقی می نمایند.

نظرات بسته شده است.