جوانسازی با تزریق فیلر

جوانسازی با تزریق فیلر

جوانسازی با تزریق فیلر : یکی از روش های مرسوم برای جوانسازی صورت استفاده از فیلرها جهت جبران حجم های از دست رفته است . معمولاً افراد برای جوانسازی از تزریق ژل ، تزریق چربی یا استفاده از دستگاه های لایه برداری استفاده می کنند.

ژل های مناسب برای تزریق ژل صورت

بهترین ژل هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد ژل های هیالورونیک اسید هستند. توصیه می شود از ژل هایی استفاده شود که مجوز های لازم را داشته باشند و ژل های استانداردی باشند .

جوانسازی با تزریق فیلر

 

تزریق ژل لب

مهم ترین نکته در تزریق ژل لب  این است که ناحیه لب تقارن داشته باشد و آن شکلی که برای بیمار پیش بینی کرده ایم بتوانیم ایجاد کنیم. برای تزریق می توانیم از سوزن معمولی با سایزهای مختلف یا کانولا استفاده کنیم . بعد از پایان تزریق ژل حتماً باید قسمت تزریق شده ماساژ داده شود تا کار یکنواخت شود.

نکته

تفاوت سوزن با کانولا این است که سر کانولا تیز نیست و هیچ گونه برشی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

جوانسازی با تزریق فیلر

 

فرم دهی و حجم دهی گونه

هر ژلی را نمی توان برای هر قسمتی از صورت استفاده کرد ژل ها با توجه به خاصیت و ساختار مولکولی و شیمیایی که دارند محل تزریقشان متفاوت است به عنوان مثال ژل که به ناحیه لب و خط خنده زده می شود قطعاً با یکدیگر متفاوت خواهند بود و به این نکته حتماً باید توجه ویژه ای داشت .

نتیجه نهایی در تزریق ژل

برای مشاهده نتیجه نهایی اصلاً عجله نکنید برای زیبایی و جا افتادن تزریق ژل نیاز به زمان می باشد . بهتر است در صورت هر گونه ناقرینگی پزشک خود را در جریان قرار دهید .

خوشبختانه ژل های هیالورونیک اسید که در بازار وجود دارند هیچگونه خطر و عوارضی ندارند و در صورتی که درست تزریق شده باشد و برند مناسبی باشد هیچ گونه مشکلی را برای فرد ایجاد نمی کند.

نظرات بسته شده است.