نازک کردن پوست بینی های گوشتی

نازک کردن پوست بینی های گوشتی

خصوصیت بینی های گوشتی , پوست ضخیم به همراه غضروف های ضعیف می باشد. به این خاطر اینگونه بینی ها دارای نوک پهن و افتاده می باشند.تکنیک های جراحی بینی شامل برداشتن قسمت های اضافه غضروف و استخوان و سپس ترمیم و تقویت قسمت های باقی مانده می باشد وبه نحوی که بینی شکل ایده آل خود را بدست آورد.

اما از جایی که بینی های گوشتی ,پوستی ضخیم بخصوص در ناحیه ی نوک ببنی دارند.,ظرافت و زیبایی که جراح بینی برای بیمار طراحی کرده است قابل رویت نیست به این خاطر جراح زیبایی بینی در بینی گوشتی از تکنیک های مختلف استفاده می کند.Glue the nose after surgery

نازک کردن پوست بینی های گوشتی

اقدام اول آن است که باید از ضخامت پوست کاسته شود.نکته ی حائز اهمیت این است که پوست از لایه های مختلف تشکیل یافته است,کاهش ضخامت احتمال آسیب به پوست را در بر خواهد داشت وتنها می توان چربی زیر پوست در ناحیه ی نوک بینی را برداشت.

nose surgery 26

همچنین چون اینگونه بینی ها دارای غضروف ضعیف می باشند برداشتن و یا ضعیف کردن غضروف ها در این افراد نباید انجام داد زیرا به علت سنگین بودن پوست این افراد باعث افتادگی نوک بینی می شود,به این دلایل, اقدام دوم آنست که بینی های گوشتی را باید تقویت کرد که این کار توسط استفاده از غضروف های بینی خود فرد می باشد.این کار باعث تقویت نوک بینی شده و همچنین کشیده شدن پوست ناحیه ی نوک بینی می شود و نوک بین بهتر قابل رویت خواهد بود.

nose surgery Dr goli
nose surgery

با این وجود علی رغم تکنیک های یاد شده نتیجه جراحی بینی های گوشتی نسبت به قبل بهتر شده است اما همانند بینی ، پوست نازک تر نخواهد شد.

برخی از خدمات دکتر گلی متخصص جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی فانتزی

انحراف بینی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی شکسته

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم .

نظرات بسته شده است.