جراح پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی : متخصصین گوش و حلق و بینی به طور روزمره ، بیماری های جلدی را در سر و گردن می بینند. بنابراین لازم است آن ها اصول تشخیص و درمان موضعی بیماری های جلدی را درک کنند در برخی مناطق نظیر مجرای شنوایی خارجی ، متخصص گوش و حلق و بینی به عنوان یک متخصص پوست سر و گردن عمل می کند.

جراح پلاستیک بینی

 

قبل از نتیجه گیری در مورد این که یک یافته جلدی ، یک تغییر موضعی محدود به ناحیه سر و گردن است باید در نظر گرفت که آیا این یک تظاهر منطقه ای یک بیماری سیستمیک است یا بخشی از یک بیماری جلدی – مخاطی می باشد.

نوع پوست بینی

برخی از بیماری ها بسته به نوع پوست ممکن است کما بیش شایع تر باشند. به عنوان مثال آکنه ولگاریس همراه با کومدوهای فولیکورلار ، پاپول ها و پوستول ها در افراد دارای پوست چرب ، همچنین روزاسه همراه با اریتم صورت ، پاپول ها ، پوستول ها ، و هیپرپلازی غدد سباسه شایع تر است.

 

جراح پلاستیک بینی

 

روزاسه در بزرگسالان ظاهر و گاه به غلط آکنه بزرگسالان نامیده می شود. درماتیت آتوپیک در افراد دارای پوست خشک شایع تر است تجربه مولف نشان داده که التیام در پوست چرب ضعیف تر از پوست طبیعی و خشک است که این نکته مهم حین طراحی جراحی بینی باید مدنظر بگیرد که از یک فلپ به جای دوختن اولیه در یک ناحیه چرب استفاده کند.

در توصیف پوست باید بین شرایط پوست و خون رسانی آن تمایز قایل شد .وضعیت پوست با الفاظی نظیر تورگور ، سبوره ، خشکی ، آتروفی ، آسیب آکتینیک و تعریق کم یا بیش از حد توصیف می شود .در حالی که وضعیت عروقی مشتمل است بر عوامل مرتبط با خون رسانی نظیر سیانوز ، رنگ پریدگی ، سرما ، گرما ، ادم و نکروز .

خوشبختانه دکتر گلی متخصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران  است که توانسته با تجربه بالا و بروز خود نظر بیشتر افراد را در این زمینه به خود جلب کند.

نظرات بسته شده است.