انواع بینی های گوشتی

انواع بینی های گوشتی

بینی های گوشتی را طور کلی به دو دسته تقسیم می نمایم که در این مقاله به اختصار هر دسته را توضیح داده و شما را با دو دسته بینی های گوشتی آشنا می کنیم :

بینی های گوشتی که دارای منافذ بزرگ غدد چربی می باشند :

برخی از اشخاص دارای بینی های گوشتی می باشند که منافذ بزرگی داشته که غدد چربی در بخش زیر پوست آنها فعال می باشد .

به اشخاصی که این نوع بینی ها را دارند استفاده نمودن از لیزر جهت لایه برداری به همراه رعایت نمودن رژیم غذایی که کم نمک باشد توصیه می گردد .

برای انجام جراحی این نوع بینی ها پزشکان توصیه نموده که برای کنترل نمودن چربی که در زیر پوست انباشته شده است دارو مصرف بنمایند تا چربی پوست کنترل گردد و پس از شش ماه جراحی بینی را انجام دهند تانتیجه بهتری حاصل گردد.

  • بینی گوشتی با غدد چربی کم کار

دسته دیگری از اشخاص دارای بینی های می باشند که غدد چربی فعالیت کم تری داشته ، اما پوست بینی آنها قرمز ، ضخیم و براق می باشد .

در این دسته از بینی ها جراحی بسیار موفقیت آمیز می باشد زیرا جراح در زیر پوست ضخیم اسکلت ایجاد می نماید که محکم باشد و می تواند به راحتی در این بینی ها فرم دلخواهی را ایجاد نماید .

نکات مثبت بینی های گوشتی

در بینی های که گوشتی می باشند میتوان ناهموارهای استخوانی را توسط پوست ضخیم بینی پوشاند .

برخلاف تصور اکثریت مردم این بینی ها(بینی های گوشتی ) پس از انجام جراحی به حالت اول باز نمی گردد اما میزان تورمی که پس از جراحی در این بینی ها می باشد زیاد بوده و نسبت به بینی های استخوانی مدت زمان بیشتری را می برد تا تورم فروکش کند .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر گلی .

 

نظرات بسته شده است.