تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب : تزریق ژل جزء پر کننده های پوستی محسوب می شود که علاوه بر جوانسازی صورت موجب حجم دهی در قسمت های تزریق شده می شود.

 

تزریق ژل لب

 

تزریق ژل در قسمت هایی از صورت زده می شود ؟

تزريق ژل در لب ، تزریق ژل در گونه ، تزریق ژل برای پر کردن گودی زیر چشم ، تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک های عمیق ، تزریق ژل به بینی ، تزریق ژل برای زاویه دار کردن صورت و …

تزریق ژل لب برای چه افرادی مناسب است ؟

  • مناسب برای افرادی است که دارای لب های بسیار کوچکی هستند به گونه ای که با دیگر اجزاء صورت هماهنگی ندارد بسیار مناسب است.
  • افرادی که فرم لب مناسبی ندارند.
  • افرادی که لب آن ها دارای قرینگی نیست.

خیلی از افراد مراجعه کننده برای تزريق ژل به لب ، دارای لب های بزرگی هستند اما تمایل دارند که لب آن ها حجیم تر و برجسته تر شود.

تزریق ژل لب

 

تزريق ژل لب برای چه افرادی توصیه نمی شود ؟

در صورتی که فردی در لبش دچار زخم باز یا تبخال باشد بهتر است درمان در آن قسمت صورت بگیرد سپس اقدام به تزريق ژل در لب کند.

آیا خانم های باردار می توانند تزريق ژل به لب انجام دهند ؟

بهتر است در صورتی که تمایل به تزریق ژل دارند برای احتیاط بیشتر قبل از بارداری یا بعد از بارداری صورت بگیرد .

تزریق ژل لب

 

ماندگاری تزریق ژل لب چگونه است ؟

مدت زمان  ماندگاری بستگی به  نوع نگهداری دارد بعد از تزریق ژل باید از حرارت در آن ناحیه جلوگیری کنید اما به صورت کلی ماندگاری بین 6 تا 8 ماه است که بستگی به نوع برند ژلی که استفاده می کنید دارد .

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزريق ژل به لب بستگی به نوع برندی که انتخاب می کنید دارد و این که هر لب چند سی سی لازم دارد محاسبه می شود.

تزريق چربی به لب بهتر است یا تزريق ژل به لب ؟

بستگی به سلیقه ی بیمار دارد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند در تزریق چربی ، چربی از خود بدن گرفته می شود و احتمال حساسیت وجود نخواهد داشت . در تزریق ژل تورم  بسیار زودتر خوابیده می شود و مناسب برای افرادی است که تمایل دارند زودتر تورم بخوابد، به طور کل هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد .

نظرات بسته شده است.